Για τη σχολική χρονιά 2015-16 τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων που θα υλοποιηθούν θα δημοσιοποιηθούν μόλις εγκριθούν από τους αρμόδιους φορείς.
Για τη σχολική χρονιά 2014-15 υλοποιήθηκαν τα παρακάτω προγράμματα:
ΤΑΞΗ |
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
Α? |
Κοινωνικοσυναισθηματική αγωγή & δραστηριότητες ανάπτυξης δημιουργικής και κριτικής σκέψης |
Β? |
Κλικ στα μνημεία της πόλης |
Β? |
Οι λέξεις σας-Οι λέξεις μας. Χτίζοντας γέφυρες ανάμεσα στους πολιτισμούς μέσα από κοινές λέξεις |
Γ? |
Τύχη ή τέχνη; |
Γ? |
Μυθολογία: Οι δώδεκα Θεοί του Ολύμπου |
Δ? |
Το σχολείο μας μέσα από το φωτογραφικό φακό |
Δ? |
Τέχνη στις τρεις διαστάσεις |
Δ? |
Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο |
Ε? |
ΕΓΩ, ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ |
Ε? |
Με γάλοι ζωγράφοι, παιδικά έργα; |
Ε? |
Μεγάλοι Βυζαντινοί αυτοκράτορες |
Στ? |
ΕΓΩ, ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ |
ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
Αδελφοποίηση με το Ελληνικό Τμήμα του Θεωρητικού Λυκείου ?HRISTOBOTEV? |
ΤΑΞΗ |
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
Γ? |
Αρωματικά φυτά και βότανα του τόπου μας |
Γ? |
Δραστηριότητες ανάπτυξης φυσιοκρατικής νοημοσύνης (Naturalisticintelligence) μέσα από τη σφαιρική προσέγγιση της γνώσης |
Δ? |
Ανακύκλωση συσκευών |
Δ? |
Το νερό στη φύση και τον πολιτισμό |
Ε? |
Η ΜορφΕία και τα πρόσωπα της |
Α? |
Φυτεύω, καλλιεργώ και αξιοποιώ το σχολικό κήπο |
Α? |
Γνωρίζω, φυτεύω, καλλιεργώ βότανα της Ελλάδος |
Στ? |
Το περιβάλλον παράγοντας καθορισμού της ιστορίας |
ΤΑΞΗ |
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
Β? |
Αποκτώντας αξίες ζωής: Αποδέχομαι τη διαφορετικότητα και αποκτώ συναισθηματικές δεξιότητες |
Β? |
Διατροφή και Υγεία |
Γ? |
Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο, με ποδήλατο, με αυτοκίνητο, με τα πόδια? |
Ε? |
Από το εγώ στο εμείς?μέσα από τα μάτια μου |
Ε? |
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο |
Στ? |
Διατροφή και φυσική άσκηση |